Apie skysčius kasdieninėje mityboje

Visi puikiai žinome, kad per parą reikia išgerti apie du litrus skysčių. Tiksliau – vandens, kadangi kava, alkoholiniai gėrimai, kai kurių dietologų įvardijama net ir žalioji bei juodoji arbatos, neturi būti vartojamos kaip skysčiai papildantys organizmą, kadangi jie – varo jį. Dažniausiai tuo ir baigiasi žinios apie skysčius, kurie būtini mūsų organizmui. Pradėjus gerti daugiau vandens – galite nejučia numesti kelis kilogramus. Tiesa, per didelis skysčių kiekis gali svarstykles padidinti keliais kilogramais, kadangi dažnas skundžiasi skysčių kaupimusi organizme. Tai kaip yra iš tiesų? Kiek reikia gerti vandens, kad organizmas jaustųsi puikiai?

Organizmo funkcijoms palaikyti – būtinas vanduo

Neanalizuosime, kodėl žmogui reikalingas vanduo. Puikiai užtenka žinoti, kad jis – būtinas. Kaip jau minėjome, reikalingas vanduo, kadangi alkoholis net ir būdamas skysčiu – neatlieka tos pačios funkcijos kaip vanduo. Priešingai. Taip pat dažnai akcentuojama, kad žmogus per parą turi išgerti du litrus vandens, tačiau nereikia šiuo skaičiu labai vadovautis, kadangi jis gali varijuoti. Per didelis vandens kiekis ne tik išpučia pilvą, tačiau galite išplauti iš organizmo mineralus bei druskas.

Per  1 sekundę tarp ląstelių yra pernešami net trys milijardai vandens molekulių.

Pirmoji ir svarbiausia taisyklė – gerti vandens tiek, kiek nori kūnas. Bet lygiai taip pat nepamiršti, kad bent jau 5 stiklinės per parą reikalingos. Toliau – didesnės svoris – tuo daugiau reikia. Žinoma, vandens daugiau reikia ir tiems, kurie dirba, kad galėtumėme tai padaryti, daug prakaituoja, sportuoja, išlaiko …

Bet ar tik vanduo?

Daugelis per daug rimtai žiūri į vandens gėrimus ir kiekvieną dieną, nesvarbu. Bet kokie yra ir kiti. Ir daržovėse, ir tai yra normali kūno funkcionēšana, aprūpina kitą reikalavimą. Puikus pasirinkimas ir sultys, be rinkitės kuose. Galiausiai, juk nemažai vandens gauname valgydami sriubas. Kiekvienas gydytojas patvirtins, kad būtų atsižvelgta į tai. Praturtinkite savo mitybą, juolab, reikės išgerti daugiau vandens.

Vanduo sudaro net 75% žmogaus smegenų masės.

Jei nenoriu gerti – nereikia gerti?

Kaip jau minėjome, nereikia per daug savęs spausti. Kai yra labai puikiai jaučiasi net ir negerdami daug skysčių. Jūsų kūnui jie nereikalingi. Juolab, vandens gėrimas labai dažnai į projektą, daugelis teigia, kad būtų įprasta – nešgerti bent jau litro. Tai tampa esamybe.

Žmogus be vandens galimybių išgyventi iki savaitės laiko. Būk maisto.

Žmogus troškulį jaučia tik tokiu atveju, jei jam trūksta iki litro vandens, kartas dar pirm. Kai poreikis yra didesnis – dažniausiai troškulio žmogus net nejaučia. Taigi, klaidinga galvoti, kad nesant troškuliui žmogui nereikia skysčių. Kiekvienas žmogus turi būti aprūpintas skysčiais ir jų netekus žmogus ne tik jus nemalonius tinklus.

Pats paprasčiausias būdas patikrinti, ar jūsų organizmui netrūksta skysčių – įvertinti šlapimą. Jei jis tamsus – tokiu atveju organizmui trūksta skysčių, jei šviesus – viskas gerai.

Apie svorio metimą ir vandens vartojimą

Kodėl versti gerti daugiau vandens? Būt jis gali padėti priimti kūno apimtis. Dažnai valgome ne,, jei yra, ne kartais nepavyksta suprasti. Taigi, kiekvieną kartą, kai jaučiate, kad reikia valgyti – siūlome išgerti vandens stiklinę. Jeigu alkis vistiek jau yra – tokiu atveju gerkite natūralias sultis būti dirbtinio cukraus.

Jei nėra didžiųjų pusių, tai yra vanduo.

Auksinės vandens gėrimo taisyklės

1.Atsikėlę ryte išgeriame 1 stiklinę vandens.

2,30 min. iki valgymo naudinga išgerti stiklinę vandens.

3.Vienu ypu negerti daugiau nei 500 ml. vandens.

4.Likus 40 min. iki miego – naudinga išgerti stiklinę vandens.

5. Kai norime gerti – geriame. Kai norime valgyti, norsjadiai valgėme – išgeriame vandens.

 

Reguliarus skysčių vartojimas yra būtinas. O kiek per parą vandens išgeriate you?